PDA

View Full Version : VRINSIGHT CDU II JEEHELL CONECTION PROBLEM



Phpilot
02-09-2016, 02:09 PM
Hello. I have p3d 2.5. When I try connect cdu II to jeehell. I have the next mensage.
this problem begun when I upgrade p3d 2.2 to 2.5, and I have this problem just in jeehell . Others plane works perfectly.
Anybody can help me?
cheers
Frederico

Phpilot
02-23-2016, 07:28 PM
Conseguis-te resolver?
...Ainda estou áspera que eles na vrinsight me digam onde está o problema. Parece ser um problema no panel installer.....
so curiosidade, já tinta-mos falado ? :)
abraco
Frederico

Phpilot
02-28-2016, 06:43 PM
Boas frederico, possivelmente podemos ter falado em outro forum de aviação.
Quero te dizer que tenho CDU II Vrinsight e funciona com Jeehell

Abraço
Boas. Olha pode me ajudar numa coisa? Na instalação do CDU II , ao correr o panel installer, quando seleciona o CDU II e o avião jeehell, depois quando carrega no install o panel installer da alguma informação q foi bem sucedido? O meu não faz nada.
abraco
Frederico

asessa
03-01-2016, 12:11 PM
Conseguis-te resolver?


...Ainda estou áspera que eles na vrinsight me digam onde está o problema. Parece ser um problema no panel installer.....
so curiosidade, já tinta-mos falado ? :)
abraco
Frederico


Boas frederico, possivelmente podemos ter falado em outro forum de aviação.
Quero te dizer que tenho CDU II Vrinsight e funciona com Jeehell

Abraço


Boas. Olha pode me ajudar numa coisa? Na instalação do CDU II , ao correr o panel installer, quando seleciona o CDU II e o avião jeehell, depois quando carrega no install o panel installer da alguma informação q foi bem sucedido? O meu não faz nada.
abraco
Frederico


A mim também dá os mesmos erros que tu, mas eu alterei o ficheiro .ini e funciona perfeitamente tenta encontrar-me no facebook que eu ajudo-te João Moreira

Hey men, you should use english for public conversations.... maybe, someone could be in your same situation... and you have the solution but only for you! thanks

Phpilot
03-01-2016, 06:03 PM
I'm sorry, CDU II Vrinsight works with jeehell A320. I can help those who need it, just get in contact with me. https://www.facebook.com/Mackenroll

Hello the problem is solved. VRINSIGHT send me a new dll file to put in CDUII folder and overwritte the old one. The problem was in in dll file.
tanks for your replyes..
cheers...
Frederico

Phpilot
03-02-2016, 06:58 PM
please send me a .dll file
Hi. Give me you email to send you dll file.
cheers
Frderico